menuMENU
Najdete nás na Facebooku

Sed na míči - rovný předklon

Základní postavení: Vzpřímený sed na míči na boso (podrobný popis: cvik Sed na míči – základní poloha).

Provedení: Sed udržujte během cvičení stále napřímený s pocitem vytažení do výšky. Obě ruce položte do oblasti pánve nad kyčelní klouby. Trup držte stále vzpřímený a začněte ho naklánět vpřed. Pohyb probíhá pouze v kyčelních kloubech. V krajní poloze (v momentě, kdy není možno pohybovat pánví vpřed) proveďte krátkou výdrž. S napřímenými zády se vraťte se zpět do sedu. Během pohybu trupu zůstává míč stále na místě! Pohyb několikrát opakujte.



Rychlost videa:  25%50%100%

SOUVISEJÍCÍ

Sed na míči - rovný předklon

Sed na míči - rovný předklon

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
Rehab
REHAB
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?