menuMENU
Najdete nás na Facebooku

7. SVALY ŠIKMÉ

MM. SCALENI

Základní postavení: Vzpřímený sed na židli, záda opřena o opěradlo (pokud lze).

 Provedení: Ruce si dejte přes sebe a položte je do oblasti horních žeber těsně pod klíční kost na protahované straně krku. Obě ruce tlačí na žebra a snaží se je stahovat dolů. Protažení svalů provedete otočením hlavy na stranu od fixovaných žeber a jejím nepatrným záklonem (ucho se lehce přiblíží k rameni). Svaly zaktivujete hlubokým  nádechem. V relaxační fázi vydechněte a lehce zvyšte tlak na žebra.

Technika:  postizometrická realaxace i protažení



Rychlost videa:  25%50%100%

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

NAPIŠTE NÁM

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám vědět!

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?