menuMENU
Najdete nás na Facebooku

52. SVAL HRUŠKOVITÝ

M. PIRIFORMIS 

Základní postavení: Leh na zádech.

Provedení: Neprotahovanou dolní končetinu si opřete chodidlem o podložku, druhou (protahovanou) dolní končetinu si opřete oblastí zevního kotníku nad kolenem neprotahované dolní končetiny a koleno na protahované straně uvolněte co nejvíce do strany. Chytněte se oběma rukama za zadní část stehna na neprotahované dolní končetině a přitáhněte si ji co nejvíce k trupu. Tím dochází k protažení m. piriformis. K aktivaci dochází tlakem kotníku protahované dolní končetiny do stehna neprotahované dolní končetiny. Na konci výdrže proveďte hluboký nádech a s výdechem uvolněte a přitáhněte si rukama stehno více k trupu. 

Technika:  postizometrická realaxace i protažení



Rychlost videa:  25%50%100%

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

NAPIŠTE NÁM

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám vědět!

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?