menuMENU
Najdete nás na Facebooku

26. BEDERNÍ PÁTEŘ - ÚKLON

Základní postavení: Podpor klečmo. Horní končetiny opřené o dlaně (ve výši 20 – 30 cm nad zemí), které jsou mírně před rameny, lokty mírně pokrčené.  Hlava je v prodloužení trupu, lokty jsou pod rameny, kolena na šířku pánve nebo o něco více.  

Provedení:  Od hlavy se začněte uklánět a ve stejnou dobu vytáčejte nohy k hlavě. Opakujte střídavě na obě strany v tempu pomalého hlubokého dýchání, kdy se úklon provádí při výdechu a při zpětném pohybu se nadechnete. Opakujte v pomalém tempu 8-10x.

 



Rychlost videa:  25%50%100%

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

NAPIŠTE NÁM

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám vědět!

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?