menuMENU
Najdete nás na Facebooku

24. BEDERNÍ PÁTEŘ - PŘEDKLON x ZÁKLON

POZOR! VE VIDEU NENÍ PODLOŽENÍ HORNÍCH KONČETIN, JINAK JE PROVEDENÍ SHODNÉ.

Základní postavení: Podpor klečmo. Horní končetiny opřené o dlaně (ve výši 20 – 30 cm nad zemí), které jsou mírně před rameny, lokty mírně pokrčené.  Hlava je v prodloužení trupu, lokty jsou pod rameny, kolena na šířku pánve nebo o něco více. 

Provedení: Tlačte hrudník k zemi (během výdechu) a pak vzhůru (během nádechu), hlava stále zůstává v prodloužení trupu. Opakujte v pomalém tempu 8-10x.



Rychlost videa:  25%50%100%

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

NAPIŠTE NÁM

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám vědět!

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?