menuMENU
Najdete nás na Facebooku

Sed na míči – rotace trupu

Základní postavení: Vzpřímený sed na míči na boso (podrobný popis: cvik Sed na míči – základní poloha), pokrčit upažmo, předloktí před tělem, prsty směřují k sobě.

Provedení: Sed udržujte během cvičení stále napřímený s pocitem vytažení do výšky. Horní končetiny ve svém postavení vytvářejí pomyslný kruh, ramena jsou uvolněna. Začněte rotovat oblast hrudníku na jednu stranu, hlava zůstává v prodloužení trupu (neiniciuje pohyb). Dolní končetiny i oblast pánve zůstávají bez pohybu. Stejným způsobem se vraťte do základního postavení a pak pohyb proveďte na druhou stranu. Při cvičení nezadržujte dech. Pohyb několikrát opakujte.



Rychlost videa:  25%50%100%

VÝHODY REGISTRACE

Registrujte se a získáte možnost mít osobní stránku s vlastním seznamen cvičení.

ZJISTIT VÍCE

PRO VEŘEJNOSTPRO ODBORNÍKYVYHLEDÁVAČ

DOPORUČUJEME

NAPIŠTE NÁM

Nenašli jste, co jste hledali? Dejte nám vědět!

Provozovatel:
Fyzioweb s.r.o.
B. Němcové 596/58
370 01 České Budějovice 7
IČ: 05285755

PARTNEŘI

DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
DJK fyzio s.r.o.
Tento informační portál je provozován společností Fyzioweb s.r.o. © 2017. Tvorba www S2 STUDIO.
ZAVŘÍT X

PŘIHLÁŠENÍ

Trvalé přihlášení
Nová registrace

Zapomněli jste heslo?